رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در حکمی علی اسدی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را به سمت رئیس کارگروه حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۶۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
 
 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در اولین جلسه کارگروه حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی سازمان بسیج اساتیدکشور که در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار شد، طی حکمی علی اسدی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را به سمت ریاست کارگروه حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی منصوب کرد.


در متن این حکم انتصاب آمده است: 

برادر بسیجی جناب آقای دکتر اسدی  

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده آن استاد بسیجی به موجب این حکم جنابعالی به سمت رئیس کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور منصوب می‌شوید.

امید است در ترسیم نقشه راه کشاورزی و منابع طبیعی کشور با استعانت از خداوند قادر متعال ، نصب العین قراردادن  تقوای الهی  و تبعیت از رهبر فرزانه  انقلاب اسلامی مدظله العالی  موفق و موید باشید.

 توجه و تمرکز بر اهداف و آرمانهای  انقلاب اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب  در تحقق عدالت، کمک به اصلاح رویکردهای حوزه کشاورزی و منابع طبیعی دولت و ارائه پیشنهاد مولفه‌ها و شاخص‌ها، رصد و پایش نظام حکمرانی در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و معیشت از الزامات فعالیت‌های این کارگروه می‌باشد.

 انتظار می‌رود با همکاری و جهاد علمی  اعضاء کارگروه  و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرانسنگ جامعه علمی  و دانشگاهی ضمن هماهنگی با قرارگاه مربوطه در کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور بر مبنای سند راهبردی اعتلای بسیج ، برای کمک به اصلاح نظام حکمرانی در راستای دولت‌سازی  اسلامی پیشگام باشید .

محمدرضا مردانی
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها،

مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

 

 
ارسال نظرات